O nas


Firma Zenon Tepper i Syn oferuje pogwarancyjne naprawy pralek i zmywarek wszystkich producentów. Najważniejsze w naszej firmie jest zadowolenie klienta.
Zdajemy sobie sprawę jak ważne jest prawidłowe serwisowanie sprzętu. Wiemy, jakie działania podjąć, aby Państwa sprzęt został fachowo naprawiony.

Firmę prowadzimy od 1992 r. przez ten czas wykonaliśmy ok. 50 000 napraw, zaufało nam przeszło 15 000 osób i kilkaset firm. Przez lata wypracowaliśmy wiele kontaktów z hurtowniami, dzięki czemu jesteśmy wstanie sprowadzić każdą część do dowolnego modelu sprzętu o ile jest tylko osiągalna na rynku.

By ograniczyć koszty serwisu, a nawet uchronić klienta od niepotrzebnego zakupu nowego sprzętu zajmujemy się naprawą elektronicznych modułów sterujących (programatorów).

Ponadto wymieniamy również łożyska w zbiornikach fabrycznie zgrzewanych metodą rozcięcia i spawania zbiornika.

Poznaj nasze atuty:

 

Profesjonalizm

Choć firma na rynku istnieje już od 1992 roku nasze doświadczenie w tej branży jest dłuższe i sięga 1978 roku. Pierwsze 14 lat było powiązane z firmami Domar i Polar, co pozwoliło na zdobycie dużego doświadczenia serwisowego. Kolejne lata, gdy weszła na rynek nasza firma potwierdziły zdobyty profesjonalizm i ugruntowały naszą pozycję na rynku usług serwisowych sprzętu AGD.

Solidność i efektywność

Zlecenia naprawy zwykle przyjmujemy na następny dzień roboczy. Technik, który do Państwa przyjedzie zdiagnozuje usterkę, oszacuje koszt i dokona naprawy. Wszystko odbędzie się u Państwa w domu. Jeśli zajdzie potrzeba sprowadzenia części na indywidualne zamówienie oszacujemy orientacyjny czas sprowadzania, następnie zamówimy część, a gdy ją odbierzemy, przyjedziemy do Państwa ponownie na montaż.

Indywidualne podejście i doradztwo

Naszym największym sukcesem są zadowoleni Klienci, dlatego robimy wszystko, aby spełnić ich oczekiwania. W razie jakichkolwiek nieprzewidzianych sytuacji natychmiastowo informujemy i konsultujemy problem z Klientem.

W każdej chwili można skontaktować się z naszym serwisantem, który odpowie na wszelkie pytania – także niezwiązane bezpośrednio z ofertą firmy.

 

Otrzymają Państwo od nas również szczerą opinię dotyczącą kondycji sprzętu. Jeśli stan zgłoszonego do naprawy urządzenia będzie słaby lub koszt naprawy przewyższy jego wartość zasugerujemy zmianę sprzętu na nowy. Nakreślimy również czym się kierować przy wyborze nowego urządzenia.