Co warto wiedzieć przed zgłoszeniem awarii?


Nim zgłoszą Państwo nam naprawę swojego sprzętu, warto przeczytać niniejsze wskazówki, ułatwią one umówienie się na wizytę.

  1. Jedną z ważniejszych dla nas informacji jest producent i model sprzętu jaki Państwo posiadacie. Informacje te znajdą Państwo na swoim sprzęcie, pralki maja te informacje nadrukowane w okolicach pokręteł i przycisków sterujących. W przypadku zmywarek zdarza się, że model urządzenia nie jest zapisany w miejscu bezpośrednio dostępnym, choć zazwyczaj znajduje się tak jak w przypadku pralek w okolicach przycisków i pokręteł sterujących.
  2. Drugą istotną rzeczą jest podanie informacji co się dzieje z Państwa urządzeniem. Nie chodzi tu o to, by powiedzieli Państwo co jest w urządzeniu zepsute, a tylko najlepiej jak to możliwe określili jakie są objawy problemu. Często dobrze opisane objawy pozwalają na wstępne oszacowanie problemu, co czasami pozwala na określenie orientacyjnych kosztów naprawy (choć nie zawsze jest to możliwe).
  3. Kolejną rzeczą, która będą musieli Państwo nam podać to adres pod jaki mamy przyjechać do naprawy oraz telefon kontaktowy. Jeśli dotarcie do Państwa miejsca zamieszkania nie jest łatwe (np. wejście w oficynę od podwórza, albo położenie wejścia do domu przy sąsiedniej ulicy niż adres mógł by wskazywać) również prosimy podać takie wskazówki, zaoszczędzi nam to czas.
  4. Ostatnią rzeczą, którą trzeba uzgodnić do realizacji zlecenia to godziny wizyty. Zawsze umawiamy się w dwugodzinnym przedziale czasowym np. między 10 a 12. Zawsze staramy się docierać do klienta jak najszybciej, lecz w naszej pracy nie zawsze da się wszystko przewidzieć, a chcąc być słownym i dojechać w umówionym terminie do Państwa takowy przedział czasowy musi być zachowany. Ponadto warto dowiedzieć się od domowników jak dysponują czasem w domu, nieraz się okazuje, że my w pracy jesteśmy do 17 ale ktoś z domowników wraca do domu już o godzinie 13. Zlecenia zwykle umawiamy na następny dzień roboczy, czyli dzwoniąc w środę umawiamy się na czwartek.

 

Będziemy bardzo wdzięczni za zastosowanie się do powyższych wskazówek, ponadto umożliwi nam to szybkie przyjęcie zlecenia naprawy od Państwa.